onsdag 9. februar 2011

Konfirmasjonsforberedelser!!

Yngstemann skal konfirmeres til våren.......
En bør vel planlegge litt snart da kanskje?  Ikke minst finne ut hvem en
skal be, hvor mange blir vi?   Maten er klar..Det blir hjemmelaget koldtbord, og
kanskje en viltgryte...Vi får se...
Pynt, duker, lys osv. finnes i ufattelig mange varianter..........Hva i alle dager
skal en velge?
En ting er klart...Jeg skal dekorere lys selv, og bruke lysfat tror jeg...
Et lite eksempel her:-)  Kjekt med bilde av Simon på lyset vel ?
Jeg har flere slike gamle sølvplett fat som er arvet etter bestemor, så det kan hende disse
blir brukt.....Ellers vil jeg ha det ganske enkelt....Jeg er ikke tilhenger av å bruke tusenvis
av kroner for noen timers fornøyelse.....Flott blir det lell :-)
Enkle blomsteroppsatser som jeg skal lage selv, og kanskje noen røffe servietter...
Kaker skal jeg på bygda å tigge om, som seg hør og bør :-)
Dressen er allerede kjøpt inn, og vært i bruk noen ganger...Men ny skjorte skal han ha...
og kanskje sko? Og slips.....hehehe..ja, det er vel alltids litt mer også!
Så må vi ha bordkort.!!  Nå liker jo jeg å lage ting selv, så jeg får vel bruke internett
å søke etter ideer....Et hendy verktøy å ha internett egentlig.....Her kan en hente masse inspirasjon
og tips :-)  Her var en enkel og grei variant, men likevel lekker :-)

Har du tips, tar jeg gjerne i mot :-)

2 kommentarer:

  1. Dette mestrer du godt Siw, men det er så mykje å finne på alle bloggene at en kan bli forvirra.. Holdt deg til det du allerede har planlagt....!!

    SvarSlett
  2. Kanskje et godt råd ja :-)

    SvarSlett