torsdag 17. februar 2011

Kokkelering enslige kvinner i mellom :-)

Å så kjedelig jeg synest det er å lage middag til bare seg selv....
Da blir det som oftes bare noe lettvindt....
Yngstemann bor hos meg annenhver uke, og da er det kjekkere
å lage noe å spise...
Her i høst så begynte jeg og ei venninne å lage middag til hverandre
noen ganger i uka når vi var alene.........Så kjekt, og så mye spennende
og god mat det blir ut av det :-) Det kan også vanke dessert og et lite
glass vin av og til...Her er bilde av fransk sjokoladekake, litt rødvin og
nydelig god jordbær the som Linda serverte etter en nydelig god Gyrosmiddag
med hjemmelaga potetstappe.....
I kveld er det min tur..........
Blir visst noe hjemmekomponert som jeg ikke er riktig sikker på hva er, hehe
Men jeg har fantasi -)  Laks, reker, rødløk, paprika, mais, brokkoligrateng, hollandoise-
saus og poteterskal bli til  "Laksesnadder"...
Sein middag i dag, å da passer det vel godt med fisk.....
Her står det meste klart til å steke og kokkelere....
Skal prøve å imponere litt i kveld da, hehe
Så håper for all del at jeg ikke misslykkes, det er litt skummelt
å  eksprimentere med sånt når en skal servere andre..

Middagen skal serveres til vårt faste tv program...
"et lite stykke Thailand" som vi har tatt opp for å se det sammen senere i kveld.
Linda har vakt som bilettør på Ørskogfjellet skisenter i kveld, så når hun er ferdig der
blir det middag :-)  Ukas høydepunkt! En rett hærlig tv-serie fra bygdene rundt om kring
her, og Stordalingen Lars Johan er min favoritt:-)
Resultatet og konklusjon av min kokkelering legges ut senere i kveld :-)
Ha en fin kveld :-)  Det skal jeg!!

Og her vises resultatet som ble kjempegodt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar